Berriak

2018/03/23

Beasainen NAN-a berritzeko bulegoa ezartzeko eskaera egin du EAJ-PNVk Madrilen

Beren ordezkarien bitartez, aste honetan bertan EAJ-PNVk ofizialki eskaera egin du idatziz Diputatuen Kongresuan Beasainen zerbitzua berreskuratzeko helburuarekin. Aitor Aldasoro alkateak dagoeneko eskaera helarazi zion Javier de Andres Gobernuko ordezkariari Beasainera egindako bisitan eta aipatu eskaera formalki eta idatziz egin du aste honetan Joseba Agirretxea diputatu jeltzaleak Madrilen

2017/12/01

Euskara urtean 365 egunez

Horixe da aurtengo Euskararen Nazioarteko egunerako lelo eta konpromisoa. Egoki bezain beharrezkoa azken urteotan euskara dakitenen kopuruak gora egin duelako, baina euskara erabiltzen dutenen kopuruak aldiz, askoz motelago egin duelako gora.

2017/12/01

EAJ-PNVk, Beasainen bizitzeko aukera eskaintzen eta bermatzen duen etxebizitza politikaren alde

Herritarrei Beasainen bizitzeko aukera eskaintzen eta bermatzen dien etxebizitza politikaren alde agertu da Beasaingo EAJ-PNV. Horretarako, beharrezkotzat jotzen dugu proiektu berriak garatzea eta ekimen berriak sustatzea herritarrei aukera berriak eta ezberdinak eskaini ahal izateko.

2017/05/07

Madrilen sinaturiko itunak Beasainen ere eragingo du

Aurreko asteko berri nagusia, Madrilgo Kongresuan EAJ-PNVko ordezkaritzak Espainiako gobernuarekin 2017. urterako sinaturiko ituna izan dugu. Honek, Beasainen ere eragingo du. Ikusi dezagun zertan.

2015/04/16

Beasaingo etorkizuneko garapenari buruzko proiektua aurkeztu dugu

Aitor Aldasorok, EAJ-PNVren alkategaiak, jeltzaleok udalerriaren etorkizuneko hazkunderako landu dugun proiektua aurkeztu du gaur prentsaurrekoan. Beasaingo udalerriaren eta beasaindar guztion etorkizuneko beharrei erantzuteko landu den proiektu eta proposamena dela azpimarratu du.

Next Euskadi